Functie
Voor een zeer makkelijk te bereiken kantoor
op een boogscheut van Kortrijk
zijn wij nog op zoek naar 2
gedreven teamplayers – startende junior accountants die binnenkort afstuderen als Bachelor of Master in de Accountancy & Fiscaliteit en in een modern kantoor
willen terechtkomen
met een top opleidingsstructuur en groeikansen
Ben je op zoek naar een
“great place to work” met toffe collega’s en een team van een 20-tal personen in een echte gemoedelijke open werksfeer?
Zijn; jonge werk
atmosfeer
,
groepsgevoel
,
plezier
,
gedrevenheid
, doorgroeimogelijkheden tot accountant of fiscalist begrippen die aansluiten bij
jouw persoonlijkheid
? Aarzel dan zeker niet langer en
GO FOR IT!
Je start samen met andere junior accountants op in september
. Hierdoor maak je door de
induction days
kennis met alle collega’s, krijg je diverse interne en externe opleidingen en krijg je een
vaste meter/peter
toegewezen die je alle kneepjes van het vak in accountancy van A tot Z zal aanleren.
Wat zal je mogen uitvoeren als junior accountant – dossierbeheerder - boekhouder:
Als junior accountant -
dossierbeheerder
zal je op eigen tempo zonder druk alle taken van
A tot Y
uitvoeren samen met je senior
.
zo krijg je de kans om alles
stap
voor stap
onder te knie krijgen en
uit te groeien
tot een volwaardig accountant of tax expert. Je werkt zowel aan éénmanszaken als mooie KMO dossiers en bent persoonlijk betrokken met je dossier/klant:
-
Je krijgt de verantwoordelijkheid over het
inboeken van aankoop- en verkoopfacturen
met de laatste nieuwe IT -
digitale tools
is dit een heel beperkt gedeelte van je takenpakket.
-
De
voorbereiding
van
balansen
en
jaarrekeningen
zal ook uitgevoerd worden door jou naarmate je je meer hebt ingewerkt in het kantoor met je meter/peter.
-
De opmaak van het
financiële
luik
zoals
Btw-aangiftes
,
Vennootschapsbelasting en personenbelasting
zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou.
Stap
voor stap
word je een krak in je vak. Binnen dit kantoor krijg je de kans om jezelf te
ontwikkelen
tot een echte
professional
, met de nodige ondersteuning van je collega’s.
-
Je denkt actief mee met de
klant en geeft hun ondernemingsadvies / fiscaal advies
waar nodig. Zo kan je nauw sparren met de partners / cluster verantwoordelijke bij meetings om alle knepen van het vak persoonlijk te leren. Hier doe je echt het volledige A-Z verhaal, allemaal onder begeleiding van ervaren accountant – fiscalisten.
-
Tot slot hebben ze ook een
tax & legal
team waar je steeds met al je vragen terecht kan en je ook feitelijk verder kan specialiseren binnen kantoor.
Jouw profiel
Wie hebben zij voor ogen als hun ideale nieuwe accountant – boekhouder – dossierbeheerder?
-
Je beschikt over een
Bachelor / Master Accountancy en/of Fiscaliteit
-
Je komt net van achter de schoolbanken (Unief of Hogeschool) of je hebt een
eerste relevante ervaring
als dossierbeheerder binnen een boekhoud- of accountantskantoor.
-
Net zoals alle andere collega’s op kantoor ben je geen tafelspringer, maar een echte
teamplayer
. Hier kunnen de mensen op elkaar bouwen en ben je geen nummer.
-
De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
-
De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
-
De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
-
De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren
-
De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
-
Domein: Fiscaliteit
-
Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
-
Een portefeuille van klantendossiers beheren, de afgesloten rekeningen presenteren en beheersadvies verlenen
-
De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
-
Domein: Analytische boekhouding
-
Domein: Klantenboekhouding
-
Domein: Algemene boekhouding
-
Opvolgen van: Juridische ondersteuning
-
Domein: Leveranciersboekhouding
Aanbod
Zij bieden als accountant – dossierbeheerder – Boekhouder
-
Een voltijdse of deeltijdse functie –
vast contract van onbepaalde duur
-
Mogelijkheid tot
firmawagen met ongelimiteerde tankkaart, afhankelijk van jouw ervaring en kennis
-
Een bruto maandsalaris in functie van kennis & ervaring tussen
2250€ -2850€ bruto/maand afhankelijk van kennis/ervaring/opleiding.
-
Een aantrekkelijke
onkostenvergoeding tot 190€/maand
-
Maaltijdcheques van 8€/gewerkte dag of via vergoeding
-
Hospitalisatieverzekering van het werk
-
Alle nieuwste worktools om jouw job zo comfortabel mogelijk te maken
-
Loonbonus elk jaar bovenop de eindejaarspremie
-
Een
groepsverzekering
om je pensioen verder aan te vullen door je nieuwe werkgever
-
Mogelijkheid tot
verdere groei en ontwikkeling binnen ons kantoor (bv. ITAA)
-
Tal van toffe
teamactiviteiten
, in dit kantoor ben je geen nummer!
-
Een moderne & open werkatmosfeer met de
laatste digitale trends
-
Een uitdagende en afwisselende functie in een dynamische omgeving
, hier ben je geen nummer, maar kom je terecht in een familiale cultuur die inzet op doorgroeimogelijkheden en toffe collega’s!
-
Een opleidingstraject op maat van jouw ambities bv. ITAA, in-hous seminaries, externe betaalde opleiding enz.
-
Een moderne kantooromgeving met gratis drank en versnaperingen op het werk
-
Een zeer flexibel werkrooster met glijdende uren en met telewerkdagen (2 dagen/week)
-
Jonge toffe groep van leeftijdsgenoten!
-
Een moderne kantooromgeving met meerdere entiteiten = groeimogelijkheden
Meer info? Neem zeker contact met ons op vrijblijvend!
Solliciteren
Van den Bossche Hannes
0478 61 11 09
hannes@novus-recruitment.com